Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

3/4/20

ΠΕΡΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ...

Βαπτιστηκαμε Χριστιανες,η αδερφη μου κι εγω!ΓΑΛΟΥΧΗΘΗΚΑΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΞΙΕΣ ,ΤΑ ΙΔΙΑ ΙΔΑΝΙΚΑ!
ειχα μια αθλια καθηγητρια Θρησκευτικων που δεν μ αφηνε να παρακολουθησω το μαθημα της,γιατι δεν φορουσα φουστα!Ελεος!!!ετυχε να την εχουμε πρωτη ωρα κι εξω εβρεχε.μου ειπε να πω την πρωινη προσευχη...αρνηθηκα!
ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ πιστεψω σε εναν ΘΕΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΔΥΜΑΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ...,της απαντησα..
ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ,ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΣΟ Τον αγαπαω...
ΜΕΛΕΤΗΣΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ,οχι τις αιρεσεις,ειναι ανθρωπινα κατασκευασματα...
Τελικα...εγινα ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ  εξ επιλογης και μπορω να απαντησω στο ερωτημα μου...γιατι αγαπαω τον τριαδικο Θεο?γιατι αγαπαω τον Χριστο? γιατι ΝΑ αγαπαω την Αγαπη και την ΣΥΓΧΩΡΕΣΗ?ΚΙ  υστερα μας Εστειλε ΤΟΝ Αείμνηστο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ...ΕΛΑΤΕ ΟΠΩΣ ΕΙΣΤΕ,ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΠΑΩ!ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ  ΕΚΟΙΜΗΘΗ..ΑΡΧΙΣΑΝ ΠΑΛΙ ΟΛΑ!
ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΛΕΠΑΛΗΛΛΕΣ ΑΝΑΠΟΔΙΕΣ,ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΟΥ...ΖΩΝΤΑΝΗ ΝΕΚΡΗ...ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΕΣ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ...
Μ ΑΝΟΙΧΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΠΕΘΑΝΑ..ΜΕ ΕΙΔΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ  ΣΚΟΤΕΙΝΟ,ΚΟΚΚΙΝΑ ΜΑΤΙΑ ΠΑΝΤΟΥ...ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ! ΚΑΤΙ ΕΚΑΝΑ ΛΑΘΟΣ ΚΙ ΟΜΩΣ ΜΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!ΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙΡΟΣ,ΑΝΑΡΡΩΣΑ,ΟΧΙ ΠΛΗΡΩΣ..ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΚΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΑΝΕΠΑΦΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΙΕΚΡΙΝΩ ΑΤΟΜΑ ΝΑ Μ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ,ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ,ΑΛΛΑ ΕΙΔΑ ΚΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΗΡΘΑΜΕ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΧΑΡΙΣΤΗΚΑΝ,ΟΥΤΕ ΜΕ ΛΥΠΗΘΗΚΑΝ,ΑΠΛΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ,ΑΓΑΠΗ !
Αγόγγυστα κουβαλουσα το δικο μου σταυρο..ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΔΙΝΑ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ,δοκιμασια ειναι,τους ελεγα!δεν ηταν δα και τοσο μεγαλος..
ΒΑΡΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ,ΒΑΡΥΣ ΣΑΝ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΞΑΝΑΚΟΥΒΑΛΑ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΑΥΤΕΣ..ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ..
Ἄρατε πύλας, οἱ ἄρχοντες ὑμῶν, καὶ ἐπάρθητε, πύλαι αἰώνιοι, καὶ εἰσελεύσεται ὁ Βασιλεὺς τῆς δόξης,ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ Ν ΑΡΩΤΙΕΤΑΙ..Τίς (ποιός)ἐστιν οὗτος ὁ Βασιλεὺς τῆς δόξης;ΚΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΩΣ ΘΕΟΣ ΠΙΑ..Κύριος κραταιὸς καὶ δυνατός, Κύριος δυνατὸς ἐν πολέμῳ. Ἄρατε πύλας, οἱ ἄρχοντες ὑμῶν, καὶ ἐπάρθητε, πύλαι αἰώνιοι, καὶ εἰσελεύσεται ὁ Βασιλεὺς τῆς δόξης. ΚΙ Ο ΣΑΤΑΝΑΣ..ΝΑ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ..Τίς ἐστιν οὗτος ὁ Βασιλεὺς τῆς δόξης; ΚΙ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ..Κύριος τῶν δυνάμεων, αὐτός ἐστιν ὁ Βασιλεὺς τῆς δόξης.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΝΑ ΠΡΟΣΗΛΥΤΊΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ!
ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ <<ΠΙΣΤΕΥΩ>>,..ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ,ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ!
ΜΑΣ ΑΓΑΠΑΕΙ Ο ΘΕΟΣ.ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΜΕΡΙΜΝΑ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ!
ΖΗΤΗΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ,ΜΕ ΟΛΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΨΥΧΗ..
ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΒΡΑΔΥ.. Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ.
Υ.Γ.  ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΡΟΣΚΕΛΕΣ ΜΟΥ ΠΟΣΤ,ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: