Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

17/5/20

ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΚΑΤΙ!


ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΙ,ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΝΑ ΕΚΘΕΤΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ…
ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ,ΑΓΝΩΜΟΝΕΣ,ΨΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΛΟΓΗΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ,ΥΠΗΡΧΑΝ ,ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ,ΑΛΛΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΕΣ ΤΗΝ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΜΠΟΡΩ!ΤΑ ΤΟΞΙΚΑ ΑΤΟΜΑ ΤΑ ΚΑΝΩ ΠΕΡΑ…
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ,ΤΟ ΑΦΗΝΩ ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ!
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΘΕΟΙ Η ΣΕ ΑΛΛΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΔΟΓΜΑΤΑ!ΑΠΛΩΣ,ΘΑ ΦΑΝΕ ΠΟΡΤΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΤΩΧΟ ΤΟΥΣ ΜΥΑΛΟΥΔΑΚΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ  ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΤΟ <<ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΕ ΕΝΑΝ ΘΕΟ..>>.
ΘΑ ΔΟΥΝ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΛΓΑ.ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΘΑ ΖΗΤΗΣΩ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΜΟΥ.
ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ.ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ,ΕΝΑΣ ΠΙΣΤΟΣ  ΕΔΩ,ΑΛΛΟΣ ΕΚΕΙ,ΜΕ ΤΡΟΜΟ ΝΑ ΑΣΠΑΣΤΟΥΝ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ…
ΜΕ ΜΑΣΚΑ.ΛΙΓΟΣΤΟΙ ΕΥΤΥΧΩΣ.
ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΝΕΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ-ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ …
Λάβετε φάγετε, τούτο μου εστί το σώμα, το υπέρ υμών κλώμενον εις άφεσιν αμαρτιών» (κλώμενον: κομματιασμένο) και «πίετε εξ αυτού πάντες, τούτο εστί το αίμα μου, το της Καινής Διαθήκης, το υπέρ υμών και πολλών εκχυνώμενον εις άφεσιν αμαρτιών»!
«Τα Σα εκ των Σων σοι προσφέρομεν κατά πάντα και διά πάντα!» …κατάπεμψον το Πνεύμα Σου το Άγιον εφ’ ημάς και επί τα προκείμενα δώρα ταύτα και ποίησον τον μεν άρτον τούτον τίμιον Σώμα του Χριστού Σου, το δε εν τω ποτηρίω τούτο τίμιον Αίμα του
Χριστού Σου, μεταβαλών τω Πνεύματί Σου τω Αγίω. Αμήν. Αμήν. Αμήν»
«Εξαιρέτως της Παναγίας, αχράντου, υπερευλογημένης, ενδόξου, δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας…»…ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΔΕΟΣ… «Ίδωμεν το Φως το αληθινόν, ελάβομεν πνεύμα επουράνιον, εύρομεν πίστιν αληθή, αδιαίρετον
Τριάδα προσκυνούντες, αύτη γαρ ημάς έσωσεν!»
ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ…
TMHMA Β΄
Σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας
Άρθρο 3
1. Επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα είναι η θρησκεία της Ανατολικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Χριστού. Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδας, που γνωρίζει κεφαλή της τον Κύριο ημών Ιησού Χριστό, υπάρχει αναπόσπαστα ενωμένη δογματικά με τη Μεγάλη Εκκλησία της Κωνσταντινούπολης και με κάθε άλλη ομόδοξη Εκκλησία του Χριστού· τηρεί απαρασάλευτα, όπως εκείνες, τους ιερούς αποστολικούς και συνοδικούς κανόνες και τις ιερές παραδόσεις. Είναι αυτοκέφαλη, διοικείται από την Ιερά Σύνοδο των εν ενεργεία Αρχιερέων και από τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο που προέρχεται από αυτή και συγκροτείται όπως ορίζει ο Καταστατικός Χάρτης της Εκκλησίας, με τήρηση των διατάξεων του Πατριαρχικού Τόμου της κθ΄ (29) Ιουνίου 1850 και της Συνοδικής Πράξης της 4ης Σεπτεμβρίου 1928.
2. Το εκκλησιαστικό καθεστώς που υπάρχει σε ορισμένες περιοχές του Κράτους δεν αντίκειται στις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου.
3. Το κείμενο της Αγίας Γραφής τηρείται αναλλοίωτο. Η επίσημη μετάφρασή του σε άλλο γλωσσικό τύπο απαγορεύεται χωρίς την έγκριση της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Ελλάδας και της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας στην Κωνσταντινούπολη.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ,ΤΖΑΜΙΑ  ΚΤΛ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΑ,ΕΥΤΥΧΩΣ!
ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΟΥ..
ΑΠΑΙΤΩ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΞΙΕΣ-ΠΑΤΡΙΔΑ-ΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ.
ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ,ΕΞΑΛΛΟΥ,ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ  ΔΙΚΗ ΜΟΥ,ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΔΙΚΗ ΣΟΥ..
ΕΧΩ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ,ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΖΟΜΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ,
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ ΧΙΟΥΜΟΡΑΚΙ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΜΟΥ!
ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ,Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΘΑ ΕΚΚΛΗΣΙΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ 17 ΜΑΙΟΥ  ΚΟΙΝΩΝΗΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ…
Α!ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΩ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΤΟΥΜΕ, ΜΗΔΕ ΘΑ ΤΣΙΠΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.
ΑΥΤΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: