Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

3/12/16

• Human being Dreamer •Writer Friend Partner Lover

16.09.1978
ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΛΓΑ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΓΑ!
Να συνεχίσω πάντα να ονειρεύομαι το απίθανο! Γιατί όχι;
Να είμαι υγιής σωματικά και ψυχικά.
Να αγαπιέμαι δυνατά όπως τώρα.
Να συνεχίσω να ΕΡΩΤΕΥΟΜΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΣΤΙΓΜΕΣ,ΜΟΥΣΙΚΕΣ,ΤΑΞΙΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΩ με πάθος.
Να νιώθω ποθητή.
Να έχω κοντά μου τους φίλους μου, τους λίγους και εκλεκτούς που είναι πραγματικά φίλοι…
Να απολαμβάνω ακόμη πιο έντονα τις μικρές, καθημερινές χαρές.
Να έχω ένα ακόμη πιο δημιουργικό επαγγελματικό μέλλον.
Να μη φοβηθώ ποτέ ΞΑΝΑ, για τίποτα.
Να διατηρήσω την ενέργειά μου στα ύψη.
Να μη χάσω την ευθύτητα και την ειλικρίνειά μου.
Να ζήσω πιο αισιόδοξες μέρες στην υπέροχη Ελλάδα!
Να συνεχίσω να ΧΑΝΩ ΚΙΛΑ.
Να μη δω τον εαυτό μου να συμβιβάζεται σε κανέναν τομέα της ζωής μου.
Να μην αγχώνομαι για όσα γίνονται, αλλά και για όσα δεν γίνονται.
Να μην χορτάσω ποτέ τις εκπλήξεις.
Να μην πάψω να νιώθω ικανοποιημένη και χαρούμενη με όσα έχω.
Να απολαμβάνω την εσωτερική μου πληρότητα, που κόπιασα να αποκτήσω.
Να κρατώ μακριά μου κόλακες και βρικόλακες!
Να μη σταματήσουν ποτέ τα ταξίδια μου στο λατρεμένο μου ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ!
Να συνεχίσω να κοιμάμαι ήσυχη τα βράδια, έχοντας καθαρή τη συνείδησή μου.
Να εξακολουθήσει ο πήχης να είναι ψηλά.
Να εξελίσσομαι με το πέρασμα του χρόνου.
Να μην πάψω να γιορτάζω με χαρά τα γενέθλιά μου.
Να έχω το δέρμα και τα μαλλιά που έχω σήμερα για αρκετά ακόμη χρόνια.
Να παραμείνω μέσα μου το μικρό παιδί που ήμουν κάποτε.
Να απολαμβάνω τη μεγαλοπρέπεια της ζωής με όλες μου τις αισθήσεις!
Να εξαλουθω να σιχαινομαι τον οικτο και ν΄απαιτω τον σεβασμο...
ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΕΙΠΑ,ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ!
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ, ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΩΣΤΕ,ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΩ..
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΒΙΩΝΩ ΤΗΝ ΨΥΧΕΔΕΛΕΙΑ ,ΣΤΟΝ ΜΑΤΡΙΞ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΟΥ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: